Wysokiej jakości, najnowocześniejszy materiał aluminiowy, wykonany głównie ze stopu 6011, zapewnia najlepszy w klasie stosunek wytrzymałości do masy. Produkcja z wykorzystaniem autorskich technologii spawania gwarantuje najlepsze wrażenia z jazdy.
Porównaj modele |
||
Trance X 29 1
Zobacz rower
|
Trance X 29 2
Zobacz rower
|
|
Koła
|
Giant AM 29, ETRTO: 30-622, Tubeless Ready, aluminium | Giant AM 29, ETRTO: 30-622, Tubeless Ready, aluminium |
---|---|---|
Manetki
|
Shimano SLX SL-M7100, 1x12 | SRAM SX Eagle, 1x12 |
Korba
|
Shimano M511, 30t, linia łańcucha 55mm | SRAM SX, 30t, linia łańcucha 55mm |
Widelec
|
Fox 36 Float Performance, GRIP damper, 44mm offset, skok 150mm, 15x110 Kabolt, custom tuned for Giant | RockShox 35 Gold RL, skok 150mm, 44mm offset, 15x110 Maxle Stealth, custom tuned for Giant |
Kolor
|
Panther/Phantom Green/Chrome | Metallic Black / Black, Amber Glow / Black |
ALUMINIUM ALUXX SL
TECHNOLOGIA ZAWIESZENIA MAESTRO
Cztery strategicznie rozmieszczone punkty obrotu i dwa łączniki kontrolują pływający punkt obrotu najbardziej aktywnego, efektywnego i niezależnego układu zawieszenia.
KOMPOZYT ADVANCED FORGED
Najnowocześniejszy proces formowania wysokociśnieniowego, w którym produkujemy skomplikowaną konstrukcję górnego łącznika zawieszenia z włókna węglowego. Jest on lżejszy, sztywniejszy i mocniejszy od aluminiowego odpowiednika.
MOCOWANIE TRUNNION
Zintegrowane mocowanie dampera pozwala uzyskać niższe przełożenie zawieszenia, a tym samym bardziej efektywne pedałowanie i hamowanie. Z kolei niższy środek ciężkości i krótsze widełki dolne usprawniają sterowanie, podjeżdżanie i zwiększają zwinność roweru.
REGULOWANA GEOMETRIA RAMY
Regulacja Flip Chip umożliwia przełączanie między dwoma ustawieniami w zależności od terenu. Można wybrać kąt główki ramy 66,2 lub 65,5 stopnia oraz kąt rury podsiodłowej 77,9 lub 77,2 stopnia, co skutkuje obniżeniem suportu o 30 mm lub 40 mm.
OVERDRIVE
Rozwiązanie zapewniające optymalną sztywność kokpitu i precyzję sterowania obejmuje powiększone łożyska sterów (dolne 1 1/2” i górne 1 1/8”) i zwężaną rurę sterową.
MEGADRIVE
Masywna, prostokątna rura dolna i powiększona rura górna współpracują, zapewniając doskonałą precyzję sterowania przodu roweru. Precyzyjnie zaprojektowana, prostokątna rura dolna zapewnia niespotykaną sztywność sterowania i pedałowania.
POWERCORE
Radykalnie powiększony obszar mufy suportu i widełek dolnych ze zintegrowanym suportem o szerokości 92 mm. Asymetryczne widełki dolne dodatkowo zwiększają sztywność po stronie napędu i stabilność po stronie przeciwnej.
ZINTEGROWANE ZABEZPIECZENIE RAMY
Na widełkach dolnych po stronie napędu i na rurze dolnej znajduje się zabezpieczenie przed kamieniami i odłamkami.
TECHNOLOGIA BOOST
Dzięki zwiększonej szerokości piast (110 mm z przodu, 148 mm z tyłu) koła są sztywniejsze dla lepszej kontroli, zwiększa się prześwit na opony, a poprawiona linia łańcucha pozwala na optymalne działanie napędu.
SYSTEM BEZDĘTKOWY GIANTA
Zintegrowany system kół i opon bezdętkowych zapewnia lepszą wydajność, komfort i kontrolę w łatwej w obsłudze i niezawodnej konfiguracji.